AFTER OURS: A Love Story​.​.​.

by LeXuS

/
  • Streaming + Download

    Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.

      name your price

     

1.
2.
02:26
3.
4.
03:14
5.
6.
7.
03:44
8.
03:36
9.
10.

about

based on a very true story.

All Songs Recorded by & Executive Produced by Alexis "LeXuS" Hayward
All Songs Written by Alexis "LeXuS" Hayward except "The Answer Machine" , "ENCORE", and "The Wake Up Call" co-written by Joshua "Ezra King" McNeil
All Songs Mixed by Raven "RavyMonaee" Tibbs
"Loveaholic" and "Can't Keep Loving" Mixed/Mastered by Terrence "DeuceMann" Godfrey III

PRODUCTION: Astrological, Bene Quilo, Evil Needle, Eloquent, Giorgio Oehlers, Kuroioto, King-I-Divine, and LonzCityy.

Contact : youngnationlexus@gmail.com

credits

released April 25, 2014

tags

license

all rights reserved

about

LeXuS Washington, D.C.

Founder of VybeTribe Recordings.

TACO ENTHUSIAST.
SINGER.
SONGWRITER.
PRODUCER.
22

"My favorite thing is when im getting lost to a mellow groove.. that's the best feeling".
... more

contact / help

Contact LeXuS

Streaming and
Download help

Track Name: THE WAKE UP CALL (ft. EZRA KING)
boy i see you walking my way
oh i really like the smile on your face
and it makes me think of all of the ways
that i wanna love you baby, better
than your last, i wanna be your last baby
don't wanna move too fast...although it doesn't matter baby
can make it slow or fast... or you could take your time,
i wanna ease your mind

PDA, PDA
the sun's tryna peak in places, my loves already been
smooth like butter and messy like grits like breakfast
right up where you lay up at, stay just like that
the sweetest plate of, homeade homeade
5:59 in the morning...
dig all deep down in your mississippi high up in your atlien
5:59 in the morning...
its early its early
you earned it you earned it
baby you earned it....

(conversation call & response)

you are my wake up call
better yet my midnight snack
you come before it all and
and i understand that
you got your things to do but
i got things to do to so..
so lets take the night off baby
boy i wanna be with you....

tonight... after ours.
Track Name: ADAM & EVE
oh boy im loving you from every angle baby don't justify
my love is sacred from his temple nothing to rectify
i can't believe a touch from you took my love and liquefied
this candy apple poison that made adam so hypnotized

my love, is here for you
so don't tell me nothing baby that you wouldn't do
you took my world and turned it inside out
thats why i scream and shout about

took a piece of you and made a spot right here for me
in my mind you are my adam but does that make me your eve
a king is at his best when serving right next to his queen
so i owe it to myself to be more than your everything and show you

my love, is here for you
so don't tell me nothing baby that you wouldn't do
you took my world and turned it inside out
thats why i scream and shout about
Track Name: LOVEAHOLIC (ft. JONRA AMOUR)
so we should take it back
to the baseline
boy tell me how you feel cuz...
cuz i don't waste time
you know the love's great?
i like to use my mind
but you should sit back
and just embrace mine

boy you give me something, that very special something i like
got me in my feelings your my hell but your the reason im high

boy, you don't move too fast
i wanna make this last, for real
the way our vibes are placed in
you got me sooo addicted, and i can't come down
from it

boy you give me something, that very special something i like
got me in my feelings your my hell but your the reason im high

did i get cha too high? did i getcha too high baby...
Track Name: QUICK FIX
the buildup
wondering what we're gonna do next
and i feel love,
every second you look in my eyes
don't question... what im about to do
you know i got the best interest in you
those clothes don't look comfortable
you can relieve them
oh you look incredible
when i cannot see them
i need something phenomenal
to step on my pedistal
and im thinkin it can be you... you

im in love with the way, you make me feel
and tonight is the night that the sex will be the answer

you can call it a quick fix
you can call it a quick fix

im in love with the way, you make me feel
and tonight is the night that the sex will be the answer
Track Name: THE ANSWERING MACHINE (ft. EZRA KING)
don't read my mind, free my mind
gonna tell you just what i want
fingertips up and down my spine
offended baby baby if you don't
then make me come into my own
take me out of my comfort zone
then we be biting kissing squeezing teasin pleasin pleasin
baby easy baby...

answer my call, answer my call (hold on)
leave a message after the beep beep beep (stay strong)
i know that you hear me me me (you know i love you more)

my body's callin
boy answer me
i wont refuse
you lovin me
love is for you
and the k is for king
and i love it when
when you hear me sing

answer my call, answer my call (hold on)
leave a message after the beep beep beep (stay strong)
i know that you hear me me me (you know i love you more)
Track Name: BLUE RASPBERRY
feels different for me everytime
its like your fingers glide across my mind
i take a deep breathe as i let it go
ching ching hit the spot like a dolla sign
inhale exhale
can you color in between my lines?
want more details?
blue raspberry is what comes to mind

baby are you listening?
i wonder if it sank in
decode all of my body language boy
then i speak in gibberish
its better than a hershey kiss
then i melt into a melody like this

the perfect favor flavor now or later
you can choose from any of the flavors
the type that make you really wanna savor
gonna be here for you now or later

the perfect favor flavor now or later
i can give it to you good now or later
gentleman he always does me favors
then i go return the favor
the love he gives is so real
and his interest never waivers
so tell me baby
do you want it now or later?

baby are you listening?
i wonder if it sank in
decode all of my body language boy
then i speak in gibberish
its better than a hershey kiss
then i melt into a melody like this

the perfect favor flavor now or later
you can choose from any of the flavors
the type that make you really wanna savor
gonna be here for you now or later
Track Name: RADIO
your talkin' fast, we're moving slow
i take my time, you say lets go
i want cha bad, thought you should know
oh baby please, don't let me go
my perfect match, your like my indo
boy light my fire, my pyro

i hear your body callin boy im ready and waiting
and when we meet i guarantee was worth anticipating
i don't care about the timing but still hearing what your saying
boy tonight i wanna hear your body echo

just like the radio, i just wanna let you know
that nothing sounds better, better no better
than me and you doing what lovers do
it sounds like the radio, i just wanna let you know
that nothing sounds better, better no better
than me and you doing what lovers do

the way you love is crazy mental
oh i love to use my mental
boy we get experimental
beyond words its existential
so you know just how i feel
and how i feel is plain and simple
so get in touch with me
boy don't rush with me

i hear your body callin boy im ready and waiting
and when we meet i guarantee was worth anticipating
i don't care about the timing but still hearing what your saying
boy tonight i wanna hear your body echo

just like the radio, i just wanna let you know
that nothing sounds better, better no better
than me and you doing what lovers do
it sounds like the radio, i just wanna let you know
that nothing sounds better, better no better
than me and you doing what lovers do

the way we making love is better than radio
it's like we making love , love in stereo

just like the radio, i just wanna let you know
that nothing sounds better, better no better
than me and you doing what lovers do
it sounds like the radio, i just wanna let you know
that nothing sounds better, better no better
than me and you doing what lovers do
Track Name: THE MESSAGE
your love makes me question all the stars in the sky
boy who ever knew that you could take it this high
or boy oh who ever knew that you matched o'ryan's belt....
with the shine baby
and now i never expected falling so hard it was
the deeper the love, the deeper the lust
oh how the tides have turned
now im slowly fading into us

im out of my mind im going im losing my mind

i'm going crazy with these thoughts of you
you take the pressure off oh boy its on you
not picture perfect but its perfect for two (the two of us)
the two of us
and now im losing at this battle pursuit
you took my heart and took it back with you..
now leaving for the night is hurtful too
cuz i dont wanna leave you babe

im out of my mind im going im losing my mind

conversation..

im out of my mind im going im losing my mind
Track Name: E.N.C.O.R.E (ft. EZRA KING)
surely nonsense, i gotta stop this
pics of you hung all up in my conscience
groupie, is what you make what you do to me
and i'm your #1 fan

E-N-C-O-R-E, im giving you an encore
E-N-C-O-R-E, he said clap it up for me baby

surely nonsense, i gotta stop this
pics of you hung all up in my conscience
groupie, is what you make what you do to me
and i'm your #1 fan

your my movie star
your my feature babe
favorite actor, ain't no camera
your my nature babe
boy it feels so real
so i can't complain
was a crush but now the lust is running through my veins
what you are... you are love to me
yes you are.... like a fantasy
from the stars... gives me everything
play the part... play the part

E-N-C-O-R-E, im giving you an encore
E-N-C-O-R-E, he said clap it up for me baby
Track Name: CAN'T KEEP LOVING (ft. CEBREICE & JAE LAW)
oh it feels so good
just like i thought it would, babe
and i don't waste no time
cuz babe it feels so right mmm

i can't keep loving you all night all day
cuz boy it feels so good to me baby
and boy you are so fly
so quit it babe im beggin you

your making me so weak
taking all my energy
your touch is like an electric shock
and you got me so hot

i can't keep loving you all night all day
cuz boy it feels so good to me baby
and boy you are so fly
so quit it babe im beggin you

i can't keep loving you all night all day
cuz boy it feels so good to me baby
and boy you are so fly
so quit it babe im beggin you

you ain't gotta beg to get ahead
i know im fly but it just match your spread
and we ain't even need to hit the bed, like
we can do it anywhere instead
lightskin with the wagon out
and that ain't nothin that i brag about
its like for you i bring the maddox out
you know that rat tat tat until your passin out mm
i can't even give the details
the sex in the coop with C L
that frame on you like a V12
thats why i whip it on the low thats a D L
KEEP riding witcha boy baby
thats just a shift in the switch that drive your boy crazy
so wavy that love is up on your pedistal
i won't quit it girl im telling you

i can't keep loving you all night all day
cuz boy it feels so good to me baby
and boy you are so fly
so quit it babe im beggin you

got me so weak
got me on my knees
screaming baby please won't you stop
lovin how you love me
boy im going crazy
J oh baby please wont you stop

i can't keep lovin you...
i can't keep lovin you....
i can't keep loving you all night
i can't keep lovin you...
i can't keep lovin you....
i can't keep loving you all night (all day)